Digitale nazorg

Digitale nazorg

 

Grote kans dat uw dierbare ook online actief was… Maar op welke wijze is vermoedelijk lastig te achterhalen. Bovendien: hoe beëindigt u de online activiteiten? U wilt natuurlijk geen ongewenste post ontvangen of rekeningen van abonnementen blijven betalen. Uitvaartverzorging Duin werkt samen met Diginazorg. Diginazorg neemt u deze zorgen uit handen. 

 

Wat kunt u van Diginazorg verwachten?

 

• Het afsluiten van social media-account(s) van uw dierbare. Voorbeelden zijn Facebook, Twitter, Dating apps en LinkedIn. Zo krijgt u als nabestaande bijvoorbeeld geen verjaardagsherinnering meer van uw dierbare. Dit zou onnodig confronterend zijn.

 

• Het informeren van vertegenwoordigers van webshops over het overlijden van uw dierbare. Ook zoekt Diginazorg contact met online dienstverleners zoals reisbureau’s, vliegmaatschappijen, autoverhuurders en aanbieders van tickets van concerten. Zo blijven marketingacties van deze partijen achterwege, zoals kortingcodes via e-mail of post. Ook kijkt Diginazorg of er spaartegoeden open staan zoals reispunten. Wellicht kunnen deze tegoeden worden overgezet of uitbetaald.

 

•Het beëindigen van een online account om te kunnen gamen. Ook de sociale omgeving binnen het gamen krijgt desgewenst informatie over het overlijden van uw dierbare.

 

Voor meer informatie kunt u gerust contact opnemen met Diginazorg.